-0°Cicon

icon Infocentrum: 9:00 - 12:00 12:30 - 17:00

Otevírací doba informačního centra

Pondělí 9:00 - 12:00 12:30 - 17:00
Úterý 9:00 - 12:00 12:30 - 17:00
Středa 9:00 - 12:00 12:30 - 17:00
Čtvrtek 9:00 - 12:00 12:30 - 17:00
Pátek 9:00 - 12:00 12:30 - 17:00
Sobota Zavřeno Neděle Zavřeno
icon icon icon
cs arrow
  • English
  • Deutsch
icn

2057 Hranice (CZ/D) - Aš - Výhledy - Polná - Klest -  Skalka u Chebu

Délka trasy:

40 km (s odbočkami až 50 km)

Náročnost:

Střední

Nastoupáme:

514 m

Povrch trasy:

Vozové zpevněné cesty (7%) asfaltové silnice III. třídy (74%) a II.tř.(9%)

Doprava:

Vozové cesty bez dopravy, silnice III. a II.tř. s malým provozem

Časová náročnost:

2:46h / 2:55h

Zaměření:

Crossová, trekingová a horská kola

icnodkaz icnmapa

Další cyklotrasy

Zobrazit všechny cyklotrasy

Tato webová stránka používá cookies

Informuje Vás, že tyto stránky využívají cookies. Podrobnější informace o cookies a zpracování osobních údajů naleznete v Prohlášení o ochraně soukromí a používání tzv. cookies. Žádáme Vás tímto o souhlas s používáním těchto cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.