01.02.2024
Veřejná zakázka malého rozsahu
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je tvorba a správa on-line kampaně města Aš pro domácí i zahraniční cestovní ruch v období 03/2024-12/2024 na téma „Aš na špičce České republiky“. Nosným dokumentem pro kampaň bude Strategie rozvoje cestovního ruchu a Marketingová a komunikační strategie města Aš.
Minimální obsah kampaně pro celé období:
- vytvoření typových bannerů/vizuálů pro použitá média v souladu s claimem „Aš na špičce České republiky“, a to i v německé verzi,
- sociální sítě včetně kreativy, kreditů, inzercí na on-line portálech, PPC (Google ads, sklik, YouTube, Instagram, Facebook – ve spolupráci se správci FB ML – Město ML a KIS ML, remarketing) + reporting a analytika,
- přizpůsobování jednotlivým obdobím, eventům a případně dalším situacím (např. i epidemiologické),
- P.R. články
Cílem kampaně je soustředit návštěvníky do turisticky slabších zimních měsíců.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Místo plnění
Datum zahájení: 01.02.2024
Nabídku podat do: 1.3.2024 12:00
Kontakt
Ing. Mgr. Andrea Kuzma, ředitelka KMIC Aš, p. o., tel. 725 728 416, e-mail: reditel@kmic.cz
Tato webová stránka používá cookies
Informuje Vás, že tyto stránky využívají cookies. Podrobnější informace o cookies a zpracování osobních údajů naleznete v Prohlášení o ochraně soukromí a používání tzv. cookies. Žádáme Vás tímto o souhlas s používáním těchto cookies.