19.11.2024
dne 18. 11. 2024 kolem 14:30 si byl v Informačním centru Aš pán dobít kupón na autobus. Bohužel jsme při uzávěrce zjistili, že se kupón na kartičku nenahrál, ačkoliv byl vytištěn potvrzující lístek.
Tímto bychom chtěli daného zákazníka požádat, pokud čte tuto výzvu, aby nás co nejdříve navštívil v našem infocentru, abychom mohli situaci vyřešit k jeho spokojenosti.
Velmi se omlouváme za vzniklou chybu a děkujeme za pochopení.
S úctou,
Informační centrum Aš
Tato webová stránka používá cookies
Informuje Vás, že tyto stránky využívají cookies. Podrobnější informace o cookies a zpracování osobních údajů naleznete v Prohlášení o ochraně soukromí a používání tzv. cookies. Žádáme Vás tímto o souhlas s používáním těchto cookies.